Codere розпочинає свою нову кампанію спільно з Real Madrid C.F.

Codere розпочинає свою нову кампанію спільно з Real Madrid C.F.
жов 22, 2020peter

Мадрид, 21 жовтня 2020 р. - Codere запускає нові фрагменти своєї глобальної кампанії "Футбол нескладний, як Codere" за допомогою Real Madrid C.F.

Споти, розроблені Шеклтоном, будуть випущені сьогодні в цифровому форматі та на телебаченні, роблячи особливий кивок для більш зрілого профілю користувача, який традиційно любить насолоджуватися та робити ставки на футбол. Компанія, при тісному підході, підкреслює одну з головних цілей бренду; що робити ставки нескладними, з системою збору та вітальними бонусами, які легко випустити, повторенням успішних ігор, простим та інтуїтивно зрозумілим додатком та чіткими акціями.

Зйомки роликів "Якщо ми говоримо про Мадрид у 50-х роках ..." та "Якщо ви пробиваєте пенальті, як Паненка, ви стріляєте в Паненку" стали головним викликом для мадридської команди, техніків та гравців (Модріч, Hazard, Lucas Vázquez and Nacho), який був здійснений протягом цих місяців пандемії та під суворими заходами безпеки. Для Карлоса Сабанци, керівника спонсорської програми в Codere, «запис кампанії з Реалом Мадридом К.Ф. за цих обставин це був досить складний виклик, що додає викликів, з якими бренд стикається в найближчі роки з боку білого клубу ”.

Отримайте доступ до створення кампанії за цим посиланням

Ностальгічне повернення до футболу раніше

Зокрема, рекламний ролик "Якщо ми говоримо про Мадрид у 50-х роках ..." - який транслюватиметься під час матчів - яскраво подолав виклик відтворення футбольної атмосфери зі смаком минулих часів; все підморгує тим безумовним фанатам, які завжди насолоджувались і жили футболом із пристрастю. Частина, якій вдається деконтекстуалізувати та зробити те, чого раніше ніхто не робив; виведення сьогоднішніх елітних гравців на перший план іншої ери. Так само комерційний ролик "Якщо ти стріляєш пенальті, як Паненка, ти стріляєш Паненка", висвітлює ідею кампанії, як надзвичайного можна зробити легким, як це зробив історичний гравець своїм легендарним пенальті.

Codere та Real Madrid C.F, успішний союз

Для Сабанзи «реклама показує гармонію Кодера з білим клубом - альянсом, утвореним з 2016 року, - двома установами, які поділяють не лише цінності емоцій та пристрасті до спорту чи колективної роботи, але і до чесної гри , відповідальність за їх виконання, дотримання правил чи їх міжнародне покликання. Персонаж, якого вони демонструють на полі та поза ним ». Суттєве узгодження для вирішення викликів сектору в майбутньому. Обидві компанії поновили свої зобов'язання до 2022 року, які можна продовжити ще на два сезони.

Кампанія вийде сьогодні у своїй цифровій версії та соціальних мережах, а також на телебаченні в ефірі "Паненка" (також із суперквотою для Classic). Протягом наступних кількох днів з’явиться реклама "Якщо говорити про Мадрид у 50-х роках ...", а незабаром і в Мексиці, як в цифровому, так і на телевізійному режимі, що посилить позиціонування Codere в Латинській Америці, де вона постійно зростає з метою стати місцевим флагманським брендом .//

Відео

  •  

 

Про Codere
Codere є міжнародним ігровим оператором, який присутній у семи європейських країнах - Іспанії та Італії - та Латинській Америці - Аргентині, Мексиці, Панамі, Колумбії та Уругваї -, який експлуатує понад 57 000 машин, близько 30 000 кіосків. бінго та 8500 терміналів для спортивних ставок у Латинській Америці, Іспанії та Італії через торгові точки, що включають 148 ігрових кімнат, 1200 аркад, майже 9200 барів, 245 ігрових доріжок та чотири іподроми. Компанія також розробляє онлайн-ігри. www.grupocodere.com. www.grupocodere.com